FAQs

  • Wat is jullie retourenbeleid?

    Als consument heeft u het recht gedurende 7 werkdagen na ontvangst, de geleverde product te retourneren, mits ongebruikt, onveranderd en voorzien van zijn originele labels, verpakkingen, verzegeling, documentatie, etc. Dit recht is echter uitdrukkelijk niet van toepassing indien het product naar uw specificaties is vervaardigd, bijvoorbeeld wanneer u het windlicht gepersonaliseerd heeft.

    Onmiddellijk na aflevering van een bestelling dient u te onderzoeken of de afgeleverde producten aan de overeenkomst (onder andere juistheid en aantallen) beantwoorden. Wanneer dit onjuist is of  de producten beschadigd zijn, dient u dit eveneens binnen 7 werkdagen aan ons te melden.

    Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft Licht met Bericht de keuze de betreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, te restitueren.

     

  • Kan ik de windlichten ook ergens anders kopen?

    Nee, deze windlichten zijn een uniek en beschermd ontwerp. Alle producten zijn alleen via onze webshops te bestellen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De standaard verzendkosten binnen Nederland van een set windlichten (vanaf 10 stuks) zijn €4,95 per bestelling en naar België €7,95 per bestelling.

    De individuele verpakking van de windlicht kunnen wij ook voor u verzorgen. Doordat het onderstel uit elkaar gehaald kan worden, kunnen wij het windlicht inclusief een waxinelicht en een A6 kaart voor een additionele boodschap, in een bijpassende witte luchtkussenenvelop of brievenbusdoos voor u verpakken. De modellen Ovaal en Rond zijn het beste geschikt om per stuk door u te worden verspreid, aangezien de verpakking ervan niet veel groter dan een A4 formaat zal zijn. Het is echter wel mogelijk om het XXL windlicht per brievenbuspost te versturen. De maximale afmetingen zijn volgens de richtlijnen van Post NL 38 x 26,5 x 3,2 cm.

    U dient vervolgens zelf voor verzending van de per stuk verpakte windlichten te zorgen. Ter indicatie: indien u er na ontvangst van de per stuk verpakte windlichten voor kiest deze zelf per post te versturen, dient u afhankelijk van de gekozen opties rekening te houden met portokosten tussen €1,50 en €2,50 per windlicht.

  • Hoe kan ik contact opnemen?

    U kunt contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@lichtmetbericht.nl. Op werkdagen zullen wij deze uiterlijk binnen 1 werkdag beantwoorden.

    Voor dringende zaken kunt u bellen met 0628 171 428. Mochten wij in gesprek zijn, laat dan s.v.p. een bericht achter. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

  • Op welke manier kan ik betalen?

    U kunt betalen via iDEAL (NL & België) of Rembours (alleen voor zendingen binnen NL) . Betalen via iDEAL is kosteloos, voor betalen via Rembours wordt €7,50 extra in rekening gebracht.

    Wat is iDEAL?

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en vooral gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat het betalingsproces op de website direct koppelt aan uw internetbankierprogramma. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een apart account aan te maken.

    Maakt u gebruik van internetbankieren bij:

    • ABN AMRO
    • ASN Bank
    • ING
    • Rabobank
    • RegioBank
    • SNS Bank
    • Triodos Bank
    • Van Lanschot Bankiers

    dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

    Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

    • U bestelt een product
    • Kies iDEAL als betaalmethode
    • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
    • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
    • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
    • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
    • U ontvangt een bevestiging van uw bank
    • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

    Wat is Rembours?

    Rembours wil zeggen dat u de bestelling aan de postbode betaalt. Het is alleen mogelijk voor zendingen binnen Nederland. PostNL rekent voor deze dienst extra kosten, die wij deels aan u doorberekenen. Standaard brengen wij 7,50 in rekening indien u voor deze betalingsoptie kiest.

  • Hoe weet ik wanneer mijn windlichten worden bezorgd?

    Op het moment dat uw bestelling is aangeboden bij PostNL, sturen wij u een email ter bevestiging hiervan.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Onze levertijd is voornamelijk afhankelijk van twee zaken:

    1. of uw bestelling een bedrukking betreft
    2. op welk tijdstip wij de bestelling van u hebben ontvangen

    Bestellingen die geen bedrukkingen bevatten worden op werkdagen mits voor 13.00 uur besteld, binnen 24 uur aangeboden bij PostNL.

    Bestellingen die een bedrukking bevatten worden op werkdagen mits voor 13.00 uur besteld, binnen 48 uur aangeboden bij PostNL.

    Van bestellen tot aan verzenden blijft mensenwerk, onze levertijd is daarom indicatief. Wij proberen u op de hoogte te houden wanneer er vertragingen optreden.

    Heeft u een snellere levertijd nodig? Neem dan contact met ons op. Wij zullen onze uiterste best doen om uw wensen tegemoet te komen.

     

  • Het ziet er anders uit dan ik verwacht had. Wat nu?

    Het resultaat van het gepersonaliseerde product is onder andere afhankelijk van de kwaliteit van het door u aangeleverde bestand. Kleurafwijkingen en/of een onscherpe afbeelding geven u niet het recht om de bedrukte windlichten retour te sturen of op compensatie. Wij doen ons uiterste best om de afbeelding op het product zoveel mogelijk overeen te laten komen met het door u aangeleverde bestand, maar we kunnen daaromtrent geen garantie geven. Let dus goed op of de afbeelding die u wilt gebruiken van de juiste kwaliteit (minimaal 300 dpi) is.

    Wees er bovendien van bewust dat de kleuren die te zien zijn op uw beeldscherm kunnen afwijken van de kleuren die het windlicht werkelijk heeft. Licht met Bericht is niet aansprakelijk voor dergelijke kleurafwijkingen.

  • Wat is jullie klachtenprocedure?

    Uiteraard willen wij dat u tevreden over ons bent. Mocht u toch een klacht hebben, dan zullen wij er alles aan doen om deze naar tevredenheid af te handelen. Bovendien is uw klacht voor  ons aanleiding om na te gaan of wij onze producten en dienstverlening kunnen verbeteren.

    U kunt uw klacht indienen door een email te sturen naar info@lichtmetbericht.nl.

    of schriftelijk naar

    Licht met bericht

    Bennekomseweg 55

    6866 DC Heelsum

    U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht, die in behandeling genomen zal worden mits u:

    • bij Licht met bericht een bestelling heeft gedaan
    • uw naam, adres, woonplaats, emailadres en ordernummer vermeldt staat
    • de klacht binnen 14 dagen na aankoop bij ons heeft gemeld

    Vanaf het moment van indienen van de klacht, zult u binnen 14 dagen een reactie van ons ontvangen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, krijgt u binnen de termijn van 14 dagen  een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.

     

  • Hoe ziet zo’n A6 kaart, die ik mee kan sturen met een windlicht, er uit?

    U kunt er voor kiezen om windlichten, al dan niet voorzien van eigen bedrukking, individueel te laten verpakken. Indien gewenst kunt u daar ook een A6 formaat (14,8 x 10,5 cm) kaart aan toevoegen.  De kaart is van 250 grams Digigold Icewhite papier en wordt enkelzijdig full color bedrukt. U heeft in de windlichtontwerpsoftware de keuze uit verschillende achtergronden (of geen achtergrond) en u kunt zelf een tekst toevoegen. Vervolgens krijgt u – net als bij het ontwerp van een windlicht – een preview te zien van uw ontwerp.